Semnificatia Culorilor - Coperta copy

Semnificatia culorilor din marketingul dulciurilor

Culorile sunt importante pentru ca ne ajuta sa gasim facil un anumit sortiment. Fiecare culoare are o semnificatie anume in functie de industria din care face parte produsul respectiv. Spre exemplu, semnificatia culorii verde in cadrul marketingului de produse dulci sunt alunele iar in industria cafelei, aceasi culoare verde semnifica cafea arabica.

In marketingul produselor dulci, semnificatia culorii verde este: alune de padure, migdale, alune simple, arahide, nuci simple, nuci exotice (macadamia, pecan) sau diverse seminte (floarea soarelui, bostan, in, mac).

Semnificatia Culorilor - Verde - Alune copy

 

Semnificatia culorii rosu este: zmeura, capsuni, macese, fragi, mure, portocala sau coacaze.

Semnificatia Culorilor - Rosu - Fructe copy

 

Semnificatia culorii galben este: vanilie, condimente, miere, caramel sau diverse arome (cappucino).

Semnificatia Culorilor - Galben - Vanilie sau Caramel copy

 

Semnificatia culorii albastru este fara nicio urma de alune: lapte.

Semnificatia Culorilor - Albastru - Lapte copy

 

Semnificatia culorilor maroniu si negru este: cacao sau cafea.

Semnificatia Culorilor - Maro si Negru - Ciocolata copy

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *